Sider

søndag den 15. april 2012

Er du til original eller kopi.

... Når det handler om designer-møbler.


Når jeg synes at noget er pænt eller flot designet, så er det ikke fordi der står Vipp eller Arne Jakobsen på. Så kan jeg få varen billigere er jeg helt klart til kopi. Jeg vælger møblet frem for navnet.


Har tidligere forelsket mig i BestLite lampen, og overvejer også at købe den som standerlampe.


I skrivende stund venter jeg på at fragtmanden kommer med mine Eames stole som jeg også har købt kopi. Er så spændt på at se dem. Vil i høre hvad jeg gav for dem -6 stk = 3000,- inkl fragt og tax. De er købt Her

💜 Lise

5 kommentarer:

  1. Åh den er svær Lise, for tænker umiddelbart original, men det har vi bare heller ikke råd til. Så vil sige at det helt klart kommer an på hvordan der er kopieret, for hader bare Bilka-efterligninger :)
    Elsker stolene og glæder mig til at se dine!!!

    SvarSlet
  2. Jeg går også efter møblet og ikke navnet, så er klar på kopier. Og de der stole, er du klar over at dem drømmer jeg om hver nat??? Hold op hvor jeg altså misundelig... Jeg er spændt på at se dine, og hvordan servicen er derfra. Jeg må helt klart i gang med opsparingen til dem.
    Knus

    SvarSlet
  3. Årh det var en god handel med de Eames stole! Tillykke med dem. Jeg går også efter møblet og ikke efter navnet - desværre falder jeg bare tit for de dyre, fordi de ofte bare lige har det ekstra, der gør, at de er helt vildt særlige og smukke..

    SvarSlet
  4. Ser godt ud og tillykke med dine stole - det kan godt betale sig at være om sig og tjekke priser, hvadenten det er original eller kopi

    SvarSlet
  5. Hej, super fede stole. Har du modtaget dem? Hvordan er kvaliteten? Mvh trine

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails