Sider

tirsdag den 22. maj 2012

Dåbskagen


Så kommer der lige et detaljeret indlæg på min dåbskage til Gustav. Det har været en helt ny verden for min og derfor har jeg besøgt mange forskellige kageblogs og suget til mig af alle deres gode ideer og tips.

Ideen til kagen er set hos:

Jeg har fundet en fremgangs måde på at lave en baby rump kage hos:

Jeg har fundet opskrift og fifs til lagkagebunde hos:

Fyldet er hindbærmousse og tobleronecreme som jeg har fundet her:




Det har været super sjovt at lave dette "lille" projekt. Og jeg har da helt sikkert fået blod på tanden til flere fondant-kager.. Så lur mig om der ikke i fremtiden kommer sådan en kage på bordet til fødselsdage.
PS: den smagte himmelsk...





5 kommentarer:

  1. Jeg må sige at jeg blev lidt nåstalgisk da jeg så din fine kage. Min mor lavede samme flotte kage da min Gustav blev døbt. Stort tillykke med dåben:) fantastisk flot navn han har fået;)
    VH Mette

    SvarSlet
  2. Hvor er kagen bare blevet god, et kæmpe kunstværk.
    Jeg gemmer dit indlæg til når vores sensommer baby skal dåbens engang til vinter.

    SvarSlet
  3. hvor er/var den fin, jeg havde ikke nænnet at sætte kniven i den :)

    SvarSlet
  4. Tak for de links - dem må jeg huske!

    Tror bestemt jeg må prøve kræfter med det engang...den smag du har sat sammen lyder vildt lækker!

    Stort tillykke med lille Gustav ;o)

    SvarSlet
  5. Sikken flot kage... Og man bliver helt lækkersulten :o)
    Tillykke med ham...

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails