Sider

lørdag den 6. oktober 2012

Blogtræf i morgen - ses vi?

Glæder mig til at møde alle 32 andre skønne bloggere i morgen til blogtræffet. Det er altid med spænding og et lille sug i maven jeg går ind til sådan et arrangement. Men uanset, bliver det monster hyggeligt.
Dagen idag skal bruges sammen med gode venner og deres børn, og hele flokken tager vi med i svømmehallen. Så jeg skal nok være træt i aften. Men når børnene er puttet, må jeg hellere få gjort klar til i morgen: lavet ostelagkage, pakket sygrejet og stof, lavet en hemmelig gave m.m.

4 kommentarer:

  1. I må have rigtig god fornøjelse i morgen :-)

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. tusind tak for sidst. det var rigtig hyggeligt at møde dig til blogtræffet og fedt at se dit smukke håndarbejde IRL

    SvarSlet
  4. Tak for sidste søde Lise, det var så hyggeligt. Og du glemte helt at få et par af de øreringe med hjem - skriv gerne på mit indlæg hvilket par du vil have, så sender jeg dem til dig :)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails