Sider

søndag den 28. april 2013

Tvillinge puder

Har igen fået en bestilling på barnevognspuder til tvillinger. Denne gang skulle det være to enkelte puder som passede sammen til en dreng og pige. Farverne skulle være neutrale. Og her resultatet.
Tidligere har jeg lavet en sammenhængende tvillingepude.

Ps: sorry jeg bliver ved med at spame jer med barnevognspuder. Men lige pt vælter der ugentlig ind med bestillinger, som nok skyldes forårets kommen. Så alle min ledige kreative stunder bliver viet til ordrebogen bag symaskinen.



2 kommentarer:

  1. Hej Lise!! hvor meget tager du for sådan en pude? jeg arbejder jo i vuggestue og den ligner simpelthen sådan en pude vi af og til har brug for!!!

    SvarSlet
  2. Se mere Info under shoppen her på bloggen. Har også min eget til salg brugt på Trendsales.

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails