Sider

onsdag den 8. maj 2013

Kreation til mig #2

Så er min jakke også blevet færdig. Nu går jagten ind på at finde et fedt tørklæde som passer perfekt, så man føler at man har et fedt sæt på fx til et par jeans.

CHANEL-JAKKE:
Mønster: Symagasinet - alt om håndarbejde nr. 03/2013
Stof: Tweed (tror jeg nok det hedder) fra Stof og stil. Købt til 40 kr pr m, da det havde en vævefejl på vrang. Foer: beige også fra stof og stil.
Jakke og foer-jakke er syet sammen vrang mod vrang og alle kanter er derefter trævlet op ind til syningen rundt.





Der er ingen lukning i jakken. Der skulle efter opskriften syes en hægte på i halsen, men det har jeg undladt, da jeg aldrig ville bruge den. Det er med vilje at stoffet er købt billigt. Bliver jeg glad for modellen, er det meningen jeg vil sy den op i noget andet stof. Tror dog ikke at jeg vil have rustikke kanter igen.

3 kommentarer:

  1. Hold op den fed Lise! Jeg er vild med "detaljen" på det sidste billede ;-)
    Kh.

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er du dygtig. Den er vildt flot, og så på dig, som ser så godt ud! Kh. Kate

    SvarSlet
  3. Super flot jakke Lise, jeg er vild med den.
    og for pokker da hvor ser du godt ud, du har da tabt dig for vildt siden jeg har set dig sidst.

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails