Sider

søndag den 16. juni 2013

Kunne du bruge mine bukser...

Har jo lige pralet med at ha syet en masse til mig selv blandt andet disse fede bukser med cigaret-ben og leo indvending i linning og lommer. Se dem her i Kreation til mig selv #3.
Men må desværre erkende at de er blevet en anelse for små. Så det kniber desværre med at få lynlåsen op de sidste 4 cm. Jeg måler 102 cm om hoften på det breddeste sted (fuck det lyder af meget) og 88 cm om taljen. Bukserne er syet ud fra en str 40 i mønster.
Så er du blot få centimeter mindre disse to steder vil du snildt kunne hoppe i mine bukser.
Men trods mit vægttab på 13 kg, vil de aldrig blive helt gode til mig.
Bukserne er syet i en lækker sort twill fra stof og stil og som sagt foret med leo-stof i linningen og i lommerne. Se mere på linket. Der er syet snydelommer bagpå buksen. 

Er du interesseret så send mig en mail på lise-tj@hotmail.com, så finder vi ud af noget. Evt en byttehandel..... Elsker byttehandler....

1 kommentar:

  1. hvor er de fine, men desværre også for små til mig :(

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails