Sider

torsdag den 28. maj 2015

Min kære Janome Coverpro….

I april købte jeg jo en Janome Coverpro 1000 xp. Fik den rigtig billig og har efterfølgende købt ekstra-udstyr hjem til den i form af tapebinder til at sy ribkanter med. Har i april ikke tid til den. Men efter at have lukket ned for bestillinger af barnevognspuder i hele maj måned, er alt tiden gået til min nye maskine. Og jeg er allerede forelsket. Øvelse gør fortsat mester og jeg har utrolig meget gavn af at være medlem af hjælpegruppen til maskinen inde på facebook. Så der er spyttet en masse igennem maskinerne i løbet af måneden. Her er noget af det.






'

3 kommentarer:

  1. Hvor har du været produktiv og sikke nogle smukke kreationer du er kommet frem med :-)

    SvarSlet
  2. Du har da fået lavet en masse skønne ting :-) jeg har lige modtaget min tapebinder i dag og pladen kommer i overmorgen, så jeg glæder mig også rigtig meget til at komme i gang med ribkanterne :-)

    SvarSlet
  3. Hold op hvor ser det godt ud, du har virkelig fået produceret meget.

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails