Sider

onsdag den 16. juni 2010

1,2,3,4....678......1065227 fliser.....

Så er vi snart ved at være færdig med vores flise helved...
Vi overtog huset i nov 09. Desværre lå de fleste fliser hele vejen rundt om huset og vippede. Og når man bor sammen med sådan en patentlig mand som jeg gør, ja så lægger vi dem "BARE" lige om, hvilket har resulteret i at jeg har stået for at knokle arbejdet og ham for præcision arbejdet. Har simpelthen startet på det ene hushjørne i pinsen og pillet alle fliserne (holmegårdssten) op og børstet dem rene for sand, så de var klar til at blive lagt igen.... Er færdig fredag aften JUBIIII:::::::::::::::::::::::::::::::::::: Lægger ikke flere fliser om lige foreløbigt.

Er i fuld gang med min strikket puff Daddy Baby... Havde ikke købt det garn som de henviste til i opskriften og fandt ud af at mine nøgler kun havde løbelængde på 40m istedet for 50m. Så måtte lige ned at invistere i lidt flere nøgler... Så nu bliver den altså lige lidt mere dyr end jeg havde forventet... Så nu håber jeg virkelig at resultatet bliver godt...

Har også været på besøg idag hos sabrina og fik lov at rode i hendes stof-kasser... Slaraffenland... Så nu er der klippet 48 firkanter til et barnevogns-tæppe til Trine, som hun skal bruge de varme dage... Har luret lidt hos Krudtuglens mors DIY så nu er jeg klar....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails