Sider

onsdag den 2. juni 2010

En skøn dag..


Jamen kan man ønske sig mere af juni vejret end idag... Dagens startede helt perfekt. Vi sov "længe" til 7.30 og bagefter sms'ede jeg med nabokonen. Afleverede Trine derover til formiddagslur og løb selv 5 km. Jeg skal jo til at være i form, hvis jeg på fredag skal kunne løbe 6 km til Rødekro løbet, men nu holder vi pause indtil fredag med løberiet...

Da Trine vågnede handlede vi hurtigt ind og bagefter kørte vi ind til byen og med Sabrine og Anna tullede rundt på gågaden resten a f dagen. SKØNT:::
Vi var bla. inde og handle stof. Sagen er nemlig den at vi er uden fjersyn i disse dage, så aftenerne går med kreative syslerier for mit vedkommende...
Så nu har jeg fået købt stof til en sommer kjole til Trine og til en Emami kjole til mig selv. Nu skal det Emami-ri prøves af, for det ser jo bare død smart ud.. Senest har jeg set Lena's kreation.. Igen igen - super inspirartion fra blog-universet...
Nå hjem fra gågaden turen og lidt aftengymnastik efter at ha siddet stille i barnevognen hele dagen.. Trine kan efterhånden begynde at stå selv op ad sofa fx.. men har dog slet ingen balance endnu,,, skulle lige til at tage et billede mere da hun styrtede... Vrææælllll...
Men Caumoflage bukserne blev endelig færdige til Magnus og jeg tror de faldt i rigtig god jord.. Men de var lidt indviklede at sy, da det magasin jeg havde købt, hvor mønsteret var i var på svensk... fattede ikke en meter af fremgangs-vejledningen...
Og det blev sørme til et par tullebukser mere til Trine, har tidligere syet bukser ud af samme stof men de er allerede blevet til stumpbukser... Og nej hun får ikke Substral...
En dejlig dag, dejligt vejr - ren hygge....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails