Sider

onsdag den 25. august 2010

Nyt look og dejlige kommende projekter...

Velkommen til min "nye" side. Elsker at lave nyt layout, men det er ikke alle ting jeg ved hvordan jeg gør endnu. Men jeg prøver på at lære det...

Så var jeg lige en tur i genbrug den anden dag og kom hjem med alle disse gevinster. Glæder mig vildt til at komme i gang med dem. En sættekasse som skal være en gave, et dukke hus til Trine som skal males og tapeseres, og en billedramme som skal fyldes skal agere "galleri" for børnenes tegninger i køkkenet, og ikke mindst en dukkeseng også til Trine... Jeg har købt tapet og maling.. så nu mangler jeg bare tiden.. glæder mig til at komme igang.
På genbrug står der stadig en ting som jeg tror skal blive min. En sekretær (et møbel ala skrivepult) som jeg tror skal stå i køkkenet...

Så er der lige et sæt mere jeg har syet til Trine-pigen for noget tid siden. Er samtidig lige et fif som jeg har fået af Mors Tankeblog... Alle de løbegange hvor man vil ha elastik igennem, kan man med stor fordel sy et lille knaphul og trække elastikken igennem. Hvis så man vil justere elastikken eller den sprænger - skal man ikke sprække skidtet op... Super fif, som jeg bruger rigtig meget...

1 kommentar:

  1. Hej.
    Hvor er her fint :o) Og jeg glæder mig til at se dine projekter, når de er færdige ;o)
    Knus

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails