Sider

mandag den 9. august 2010

Så kom 1 års fødselsdagen...

Så valgte vi ved en lille familie afstemning at holde Trine's 1 års fødselsdag i lørdags, selvom om hun egentlig først har det imorgen, men da er der jo ingen hjemme. Så vi startede dagen fuld ud med morgenvækning med sang og gaver på sengen.. Hygge hygge...

Men inden da skulle der lige lidt forberedelser til, græsset skulle slås, hvepse boet fjernet, bagværk bages og ikke mindst min nye flagranken op som jeg har hentet her hos kreative omgivelser . Flagranken er blevet super flot og blev misundet af flere af mine gæster....

Men vi havde en utrolig dejlig dag og tak til alle gæsterne for nogle hyggelige timer... Der gav også rigtig gode gaver. Ny dyne og senge tøj: Freddy's Family fra Sødahl, legetøj, pop up legehus/telt, kjole,bolero,bluse, tshirt, tegnetæppe(auqudoodle)....
Imorgen hvor lille musen egentlig rigtig har fødselsdag gør vi nok ikke så meget ud af... Mormor kommer og passer hende, da dagplejen er syg og mor synes det er synd at skulle sende hende i gæstedagpleje efter kun 1 uge... Så jeg håber de får en god dag..

3 kommentarer:

  1. Tillykke med Trine i morgen. Vi havde fødselsdag for Sarah i går, hvor hun fyldte tre år. Din flagranke er blevet fin. Jeg har også printet den og hængt den op på Sarahs værelse. Du kan se det på min blog.

    SvarSlet
  2. Tillykke med Trine - lørdag var der også et super godt vejr til at holde fødeselsdag i.

    SvarSlet
  3. Ååååh, sådant et år flyver bare alt for hurtigt - mange gange tillykke med den lille :) Der kommer flere hyggelige oplevelseri fremtiden :)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails