Sider

tirsdag den 26. juli 2011

Nu indehaver af 1 stk iPhone4 - Nice..

Så er denne skønhed køb og betalt efter lidt researce på markedet... Og nu skal i høre hvor i kan få den billigst lige nu. Ved 3 såmen. 2199 for telefonen, 200 kr pr mdr i 6 mdr i afdrag og 249 kr pr mdr i abonnement. Altså hedder mindste prisen for 6 mdr 3400 for telefonen + abonnement = 4900 kr. det er faktisk i nærheden af 1000 kr billigere end hos konkurrenterne. For den pris de reklamerer med at jo aldrig den aktuelle når man endelig står og skal handle. Så er der alt muligt oprettelse og div oveni.

Men lige nu har jeg brug for hjælp fra jeg. Hvordan kommer jeg til at blogge fra min telefon. Jeg har hentet Blogpress som app og hvad så.............?

3 kommentarer:

  1. Tillykke med købet! Fedt ik?:) ang blogpress, dey er meget nemt, du logger ind på din blog, og så er det bare at skrive! Hvis du vil bruge billeder er der et foto ikon i højre hjørne som du trykker på, så kan du vælge at tage et nyt billede, eller at bruge et fra tlfs mappe. Når du har skrevet dit indlæg, trykker du save, så får du nogle valgmuligheder, bl.a. at publicere nu. Det kan ikke gå helt galt.:)

    SvarSlet
  2. Tillykke med din iPhone. Håber du er kommet godt i gang med at blogge fra den! Jeg synes det er så dejligt nemt!

    SvarSlet
  3. Tillykke med din super lækre tlf. Jeg bruger også blogpress og synes det er ret nemt når man lige har prøvet det et par gange.
    Jeg bruger PS Express til at redigere billeder.
    Og så vil jeg også lige anbefale spillene fra Fusentast, hvis du mangler lidt underholdning til din guldklump. ;-)
    Held og lykke med den! :-)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails