Sider

tirsdag den 30. august 2011

De så en tap




Så har vi været til den anden scanning. Alt så super fint ud. Og vi var enige om at få kønnet at vide. DET ER EN DRENG. Super dejligt. Så nu får jeg en af hver. Er bare så glad, selvom jeg var ligeglad med kønnet. Men det er som om man kender den lille derinde nu på en anden måde, og jeg kalder baby for han og ikke den.
Storebror magnus på 8 år er også glad. Han har nemlig sagt; jeg dør hvis det bliver en pige. Han har nemlig både en lillesøster hjemme ved mor og nede hos os ved far. Desværre bliver en lillebror nok ikke mindre irriterende, men det lader jeg ham selv om at finde ud af.

Hvad lavede du af søde baby ting da du ventede en dreng?


- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Tillykke tillykke tillykke!:-) Dejligt med en af hver. Og allerbedst, at alt så fint ud - det er altid en lettelse at komme godt over scanningerne.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Tillykke! Hvor er det fantastisk! Og hvor er det heldigt for storebror. ;-)
    Ang drengeting, nu har jeg jo selv en pige men se hos http://frkturkis.blogspot.com/ hun har "Boys month" og der er masser af inspiration og diy's. ;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke...godt alt var fint...Drenge ting er vist ikke min force, her holder vi os til hunkøn...

    SvarSlet
  4. tillykke - altid spændende ♥
    her er der lidt af hvert ... lavede nok de samme ting - men i grønt og blåt ;0)

    SvarSlet
  5. Tillykke!!! dejligt alt er vel. Jeg har jo selv en en stor pige herhjemme og det nyeste skud på stammen en dreng. Men må ærligt indrømme at jeg laver flere tøse ting end drengeting. Men der kan da snige sig en drenge ting ind hist og her. ;-D

    SvarSlet
  6. Stort tillykke Lise. Det er noget ganske specielt at få en dreng :)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails