Sider

mandag den 8. august 2011

Symaskinen blev støvet af idag.

Nej hvor var det dejligt at sætte sig til symaskinen idag og få plejet sit kreative gen. Det blev til hele to sæt dukke sengetøj. Det ene bliver sat til salg inde på amio. Hvis du er interesseret så sig bare til.
Og så vil jeg bare sig at jeg total glad for at blogge fra min iPhone. Det er super nemt, den er jo lige ved hånden hele tiden. Det eneste jeg ikke jan finde ud af endnu er at indsætte et billede når jeg laver en billed- gadget i sidemenuen. Nogen der kan hjælpe.





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. ..og med den arbejdsuga du har haft må det have været endnu mere skønt med lidt symaskine-tid :)
    Lækre ting du fik fra hånden.
    kh

    SvarSlet
  2. Hvor de blevet fine. Især ideén med knappen på puden er skøn :o)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails