Sider

torsdag den 17. juli 2014

BM: Sæt i isoli/jersey til Gustav

Så blev der kigget lidt i gemmerne og denne kombiantion dukkede frem. Det grønne isoli er fra søde Camilla fra min #ækreaklub. Det var noget hendes mor havde haft i gemmerne og nu delte ud af. Jeg snuppede straks dette stykke på ca 2 meter. Det stribede tynde jersey har jeg brugt flere gange og nu er der snart heller ikke mere tilbage.
 Farverne gengives ikke ret godt , men på nærbilledet er farverne næsten rigtige, på nær pipping som syner brun men er koksgrå, som alle de andre detaljer på tøjet. Mønstret er igen igen stof2000 - Robin. Bukserne er syet med fast linning med elastik og snøre som detalje i metaløskner.
Erd og lidt i tvivl om der er lidt for meget nattøj-stemning over sættet, hvilket det slet ikke var tiltænkt. Så overvejer om jeg skal klippe denne traktor med vogn i sort strygestof og påføre blusen på front og bukser på den ene balde bagpå. Hvad synes du.


4 kommentarer:

  1. Jeg synes absolut ikke det 'skriger' nattøj, for mig er det alm tøj :) Men derfor kan du jo sagtens lave traktoren alligevel :) vh Pia

    SvarSlet
  2. Synes det er super flot, er vild med det petroleums farvede sæt

    SvarSlet
  3. Nattøj har ikke fine snørehuller og snøre. Jeg synes ikke du behøver traktoren. Men jeg er sikker på at det vil gøre enhver dreng stolt at have en traktor på.

    SvarSlet
  4. Jeg synes, at det er et rigtig fint sæt - og ikke nattøjsagtigt. Meget af det tøj jeg har lavet til mine drenge er ofte simpelt uden applikationer mv. - men det kan selvfølgelig tilføje ekstra detaljer :-)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails