Sider

mandag den 9. januar 2012

Mere dukketøj.

Nu da jeg stort set ikke laver andet end slappe af og passe på mig selv, har jeg kigget dybt i garnkassen og fundet nogle rester frem som jeg vil lave mere dukketøj af. Opskriften er stort set den samme som da hæklede Denne babyvest til lillemanden. Nu mangler den kun lige to knapper i skulderen. Er spændt hvor mange projekter jeg ellers når inden lillemanden melder sin ankomst.


Har forresten et kæmpe problem. Er inviteret til kobberbryllup på lørdag, hvor jeg har sagt jeg deltager til middagen hvis ikke jeg har født. Problemet er at det eneste fodtøj jeg kan komme i er mine Ecco sandaler som lige og lige kan lukkes med 1 cm velcro. Flot. Det er jo ikke ligefrem det fodtøj man viser sig i til en fin fest. What to do? Ha' en god dag - Lise

1 kommentar:

  1. Det er jo moderne med hellange kjoler, så måske du bare skal have én kjole på, der går helt ned til gulvet;) Så er der ingen der ser sandalerne;):) og ellers.. Du er gravid, det må da være undskyldning nok i sig selv for ikke at have stiletterne på;):)
    Hvor ville jeg ønske jeg kunne hækle!

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails