Sider

mandag den 25. november 2013

Hjerte kollektionen


Jeg har haft dette stof liggende i gemmerne som jeg har fået på reste bordet i stofogstil til 35 kr for 1,5m. Nu er der efterhånden blevet en hel kollektion ud af det. En nålepude, som allerede er blevet beboet af min nålehær. I midten har jeg syet en stor filtknap i fra stof2000. 
En pose til mit nye badeværelses arrangement, hvor jeg har bygget to skuffer sammen som så udgør min snavsetøjskurv. 
Og som jeg allerede har vist jer, min opbevaring til tremmesengen. 
Der er stadig stof tilbage så mon ikke der kan blive til en ting mere i kollektionen.





4 kommentarer:

  1. Det er da super fedt stof. Dejligt at få så meget for så lidt.

    SvarSlet
  2. Hehe, det er da en fin "kollektion". Jeg er stor fan af at bruge op, så jeg synes det er en skøn ide :-)

    SvarSlet
  3. Fede sager - lækkert når man lige kan falde over så god en rest og så udnytte den så grundigt ; )

    SvarSlet
  4. Det er da em super fin kollektion du har fået for bare 35 kr. Det var godt nok også usandsynligt billigt for halvanden meter stof.
    Er ret vild med nålepuden. Den er ret fed. Fedt at den er firkantet.

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails