Sider

tirsdag den 19. november 2013

Sy til din baby - Opbevaring til tremmesengen.

 Min lille mand Gustav har fået sig et nyt godnat-resultat. Han har fået lov til at tage nogle pegebøger med i sengen, som han så sidder læser lidt efter at vi har sagt godnat. Ca 20-30 min senere sover han og jeg går så ind og slukker hans nat-lampe. Nu har jeg så lavet denne lille bog-hylster til alle hans bøger, så vi kan rydde dem op, så Gustav ikke skal dele pladsen på madrassen med alle hans bøger. Bamsen var der også lige plads til i et hjørne. Er rigtig godt tilfreds med resultatet, som jeg har freestylet. 



8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en god ide.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Den er bare super sød. Hvad har du brugt til at afstive den med? kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia. Stoffet er noget kraftigt bomulds stof fra Stof og stil. Så der er ikke brugt noget til at stive med. Stoffet er tykt og stift nok i sig selv.

      Slet
    2. Tak Lise. Så må jeg vist ud og finde noget tykt stof :)

      Slet
  3. YAY! Hvor er den fed - sikke en kanon idé! Mon du kunne lokkes til at lave en gør-det-selv-instruks på et tidspunkt? ;-) KH L

    SvarSlet
  4. Den er rigtig fin! Og hvor er det sødt at han sådan skal "læse sig selv i søvn" ;-)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails