Sider

tirsdag den 25. januar 2011

Blog Award

By accepting this award I will complete the following:

Thank and link back to the person who awarded me.

Share 8 things about myself.

Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.

Contact those bloggers and tell them about their awards.

Jeg har modtaget denne blogaward af TrineTusindTing.. Tusind tak fordi du lige spottede mig..

Her er så de 8 ting som du ikke vidste om mig.
1. Er total gymnastik-pige. Dyrker stadig så meget som mit arbejde og min familie tillader.
2. Er B-menneske
3. Elsker Vingummi (især stjernemix)
4. Min datters navn Trine er et kompromis, da min kæreste ville have hun skulle hedde Katrine.
5. Jeg er sygeplejerske - men har af den grund aldrig lært at drikke kaffe
6. Jeg drømmer om at komme i gang med mit løb igen, men der er stadig for mange undskyldninger
7. Jeg hader folk som lyver eller ikke overholder aftaler.
8. Er blevet bidt af blog-universet.. skal altid lige ind og tjekke hvis lejligheden byder sig.

Jeg giver awarden videre til 8 skønne blogs:
PynteMynthe og mor
Monikat's kreative blog
Mama Lola
Pekabooh (Flip Flop nye blog)
Hjemme hos Lene
Kreative omgivelser
HusflidSkabet
Mors Tankeblog

Jeg håber, I vil lege med (og helt ok hvis man ikke lige orker det -
så gem awarden i skuffen og vid at nogen har tænkt på jer). :-)

God håndbold aften til alle....

3 kommentarer:

  1. Hej Lise

    Tusinde tak fordi du kan lide bloggen og tænkte på mig:) Spændende at læse lidt mere om dig:)

    Jeg har været med og lavede et indlæg tidligere på ugen tror jeg nok:)
    men tusinde tak:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  2. Hej Lise

    1000 tak for arwarden. Jeg har ikke lige haft tid til at kigge på min blog eller andres den seneste tid, da vi har været indlagt med Sarah. Nu er vi hjemme igen og jeg skal nok snart få tid til at sende den videre til nogen som fortjener den.
    Knus fra Lene

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails