Sider

lørdag den 1. januar 2011

Nytårsfortsæt ?

Er du den som laver nytårs fortsæt hvert år. Jeg er ikke. Men jeg har nogle ting jeg gerne vil prøve af. Og for at finde en dato at starte disse på, har jeg valgt det skulle være 1. januar... Jeg er ikke til slankekure og alt det der. Men jeg har altid et ønske om lige at smide de sidste 4-5 kg... Min familie er også med på mine nye regler, så det ikke kun er mig der skal være standhaftig her i huset.
"Reglerne" er simple og tingene små.
-Væk med smørret (kun på rundstyk om søsndagen).
- Kun sodavand i week.
- Kun en dag i ugen med aftenssnoller.
- Løb når vejene igen er frie for sne og is (træne op til at løbe 10 km i juni)
Vi har her i huset lavet en kontrakt på disse små ting. Vi skriver alle sammen under i morgen... Så er der ingen undskyldning for at bryde reglerne. Indtil videre gælder de indtil sommerferien, derefter bliver de nok revideret..

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år! Vi har også nyttårsavtaler! Ikke noe slanking her heller, men bli flinkere å prioritere trening, om så ved å skaffe barnevakt...Og se mer film..Den startet vi allerede med i julen. Ha et fint 2011

    SvarSlet
  2. den skriver jeg også liiige under på ....
    vi har lavet lignende regler.... -men ikke skrevet dem ned ....
    kh♥ godt nytår og held og lykke med det hele

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails