Sider

søndag den 16. januar 2011

Skråbånd - ven eller fjende..

Er du ven eller fjende med dit skråbånd.....

Et lille fif fra mig til dig. Nogle gange oplever jeg nemlig at jeg ikke kan få foldet det pænt rundt og syet en pæn afslutning fra retsiden. Derfor klipper jeg nogle gange lige 1-2 mm af efter jeg har syet skråbåndet på vrangsiden. Det hjælper tit 100 % til at jeg kan få foldet det pænt rundt... Det kan være et problem når men syer i tykke stoffer eller flere lag....

Noget du kan bruge eller har du også et fif...

4 kommentarer:

  1. Ja, det er ikke altid skråbånd arter sig... Tak for tipset!

    SvarSlet
  2. Tak !!
    Jeg er bestemt ikke venner med skråbånd!

    SvarSlet
  3. Hej Lise,

    Jeg har sendt dit stof afsted i dag, så jeg håber det fremme hos dig i morgen. Ser frem til at modtage mit stof.

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  4. Hei!
    Jeg ewr interessert i å kjøpe noen stoffer av deg, hvis dette lar seg gjøre?
    vil gjerne kjøpe stoff nr 23, 35x140 cm, stoff nr 14, og stoff nr 1 40x140 cm, og så lurer jeg på prisen på disse?
    Kjempefint hvis du kan sende meg en mail på:
    allinjanne@hotmail.co
    mvh janne

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails