Sider

søndag den 23. september 2012

Husker du vitaminerne?

.. Sagde min sundhedsplejersken i fredags hvor hun var for sidste gang og veje Gustav. Svaret var desværre nej. Sådanne små purke skal jo ha d-vit til de er 2 år og jern dråber indtil 1 år. Så min sundhedsplejerske gav mig en ordentlig omgang, så nu prøver vi virkelig at give den en skalde i hjemmet med vitaminer til Gustav samt resten af familien.
HVORDAN HUSKER DU VITAMINERNE.
Nå men vægten ved Gustav (8 mdr) stod på 10,7 kg og 74 cm lang. Fin basse. Og det var så sidste besøg af sundhedsplejersken. Chok - endnu en reminder på at man er ved at ha en stor dreng og arbejdet truer lige om hjørnet.

PS: Puden i forrige indlæg er fortsat til salg.

1 kommentar:

  1. Mine har fået almindelige tygge-vitaminer siden de var 1 år. Sundhedsplejersken sagde at der var samme mμ (eller hvad det hedder?) som i dråberne.
    For pigerne er det ligesom slik, så hvis jeg glemmer dem om morgenen, skal de nok huske mig på det! ;)

    Håber det var til hjælp.

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails