Sider

onsdag den 12. september 2012

To-do; Jumpsuit.

Se lige her hvad jeg faldt over. En lækker jumpsuit fra AlbababY, hvor også billederne er lånt fra. Jeg er helt vildt inspireret af denne dragt og sætter den fluks på min to-do-liste, som forresten i den grad mangler at blive revideret. Er vidst et projekt til i aften. Dog skal der først findes mønster og Gustav skal som minimum kunne kravle inden jeg syer den, så jeg har lige lidt at løbe på endnu. Tiden lader dog ikke meget tilovers til syværkstedet da gymnastik sæsonen er skudt igang, som for mit vedkommende fylder to af mine hverdags aftener, dels som gymnast og som instruktør. Dejligt når cirkushesten kan lugte savsmuld igen. Er jeg en gammel Elite gymnast, så gymnastik skal der til. Men håber på at weekenden tillader noget tid ved maskinen så jeg kan få en masse nuværende projekter færdig og at nogle af de nye projekter som maser sig på oppe i hovedet kan få lidt plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails