Sider

tirsdag den 30. november 2010

julekalender vol.1

Så har jeg efter hånden lavet både adventskalender og julekalender færdig og jeg har synes det har været rigtig sjovt. Hvis jeg får tid gør jeg det gerne igen næste år. Min mor har fået en adventskalender og min veninde har fået en 24 pakkers julekalender.

1. Send et lys. Dette er købt på Krusmølle som er hvidt med skifter farve fra rød-grøn og blå når det tændes.
2. Et sæt hjemmelavede spænder. Se min DIY
3. Lav en flagranke i de farver modtageren elsker..
4. Hækle en ranke med hjerter, stjerner, biler osv... Her ses med hjerter fra Busters Mors Verden
5. Hæklet Elg. finder du her
6. Svampe nøglering fra Tusindfryd
7. Patchwork bold. Her er Marisse's udgave
8. Lav adventstal ud af perler..
9. Broder et citat. Sy det evt på en pude eller andet...
10. Klip stof stykker, så modtager selv kan sy et lappe-tæppe eller klip til en flagranke e.lign
11. Sy en nålepude. Her med en hæklet blomst som pynt.
12. Lav selv til-og-fra kort. Jeg har lavet dem i mit word program. valgt standard skabelon for stjerner, downloaded kristjørn silouet og skrev god jul og printet på karton.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails