Sider

tirsdag den 30. november 2010

Min Julesok og broderi

Så fik jeg syet en julesok til hele familiens adventsgaver. Den hang klar i fredags. Min som er delvis inspireret af hende her med hendes skøjte og delvis af et billede jeg så i et boligmagasin, hvor de havde sat pels på i kanten. Trine fik en lille æske duplo i søndags med 7 klodser og et dyr.. Hun leger ikke med andet lige nu. Så lur mig om moderen ikke ligger mere Duplo ind under træet i år...
Så var jeg hjemme ved min mor og låne hendes broderi-grej. Det var godt nok støvet. Tror hun grinte lidt af mig at jeg nu ville igang med at brodere... Men jeg har en ide, hvor der skulle lidt broderi til... Skal bruges senere som gave. Skal nok vise jer det færdige resultat. Er selv lidt spændt. Jeg har brugt det gratis program til at lave teksten med som Frk Fryd har henvist til. Tror det bliver godt.
Og så har mormor strikket ny trøje til Trine, som bare er super lækker i en dejlig supermands farvet blå.. (det hele skal jo ikke være lilla og lyserød) Hun er helt vild med bamse knapperne.. Hun er ved at få sin5. og 6. tand og havde 39,5 i feber her i weekenden, hendes humør er langsomt ved at blive bedre med de driller hende åbenbart lille nu de bisser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails