Sider

lørdag den 3. september 2011

Deltids sygemeldt.

Jeg er gået voldsomt ned i tid på arbejde. Dejligt, men meget mærkelig. Kan også huske ved sidste graviditet havde jeg det underligt med at skulle gå før tid. Men det gør mig nu godt og min dumme ryg som bare næsten konstant gør ondt. Så lige nu arbejder jeg ca tre dage om ugen fra 8-13. Så kan jeg nå hjem og hvile på sofaen inden jeg skal hente Trine fra dagplejen og derefter også klare aftenen indtil hun er kommet i seng. Vi er nemlig tit selv hjemme om aftenen og det er sgu ikke sjovt at stå og ha hammer ondt og skulle lave mad midt i ulvetimen. Indtil videre er denne model ok. Men begynder jeg at ha mere ondt og ikke kunne klare de 5 timer dgl så tror jeg at jeg skal sygemeldes helt. Men mærkeligt er det ihvertfald at ha sådanne flextider. Men jeg må erkende at får jeg ikke hvilet 1-2 gange i løbet af dagen så tuder jeg af smerte til aften. Lige nu hviler jeg også og skal igen i eftermiddag så jeg kan blive nogenlunde klar til 2 x 30 års fødselsdag i aften. Glæder mig.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails