Sider

lørdag den 10. september 2011

Sikke et hyggeligt blogtræf.

Tak til alle de søde mennesker jeg mødte til blogtræf i Kolding idag og ikke mindst Libbie og Maria som havde knoklet for at arrangere det hele. Det blev til lidt stof bytteri, lidt hækleri, strikket, spist,snakket og ikke mindst snakket. Glæder mig til at få besøgt alle jeres blogs som jeg ikke kendte.


Der hækles.


Strikkes


Snakkes.


Her de to arrangører for bordenden.


Og alt det dejlige med hver især havde taget med.


- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Ja, det var hyggeligt. Tak fordi jeg må bladene du får den retur i løbet af ugen når jeg har været forbi en kopimaskine. Go' søndag! ;o)

    SvarSlet
  2. Det var super hyggeligt og sikke en lækker æblekage du havde lavet :)

    SvarSlet
  3. Det var bare en skøn da - og det er en oplevelse at tjekke de ukendte blogge ud, men også farligt - det vrimler jo med ideer.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  4. Hej Lise.
    Tak for igår :) Rigtig hyggeligt at møde dig - og at se din blog!
    Og tak for æblekage, den var umanerlig god :)

    SvarSlet
  5. tak for sidst:-) Det var SÅ hygggeligt.
    Kh Christina

    SvarSlet
  6. Det var super hyggeligt - og du stak af inden jeg nåede at betale de 30 kroner for stof :)

    SvarSlet
  7. Selv tak, det var super hyggeligt. :O)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails