Sider

søndag den 25. september 2011

A-Z om mig.

Pekabooh havde gang i en lille a-z leg og spurgte hvem der ville være med. Og da jeg alligevel holder pause på sofaen imens Trine sover til middag, kan jeg jo lige så godt udnytte tiden til en lille leg. Vil du lege med så skriv gerne en kommentar så jeg også kan læse din a-z.

A. Age: 32 år
B. Bed size: 190x200
C. Chore that you hate: Pudse vinduer indenfor og vaske gulv.
D. Dogs: nej , men resten af familien ønsker sig brændende.
E. Essential start to your day: morgenmad og Trine i dagpleje.
F. Favorite color: Har ikke nogen farve der dominerer mere end andre. Vores hjem er dog meget præget af sort og Hvidt.
G. Gold or Silver: Hælder nok mest til sølv
H. Height: 175 cm
I. Instruments you play(ed): vi har altid haft et el-orgel stående i mit bar somatisk, hvilket jeg også har gået til undervisning i. Så mon ikke jeg stadig kunne gi et nummer.
J. Job title: Sygeplejerske
K. Kids: Trine fra august 2009 og venter en dreng til januar 2012. Bonusmor til magnus fra januar 2003.
L. Live: Rødekro, Sønderjylland
M. Mother’s name: Gerda
N. Nicknames: Har faktisk ingen, bortset fra nus som min kæreste kalder mig.
O. Overnight hospital stays: Bortset fra fødsel, og 3 ugers indlæggelse på neonatal, er jeg for nogle år siden blevet opereret ved mit haleben.
P. Pet peeves: Når folk lyver!!! Det simpelthen det værste i hele min verden.
Q. Quote from a movie: ? Kan ikke lige komme i tanke om er godt citat.
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: Jeg har en storebror på 34 og en søster på 44 år.
T. Time you wake up: Lige nu hvor jeg er sygemeldt i min graviditet bruger jeg trine som vækkeur og hun vågner mellem 7 og 8.
U. Underwear: alm trusser og bh.
V. Vegetable you hate: er faktisk slet ikke grønsags kræsen. Kan til gengæld ikke fordrage svesker.
W. What makes you run late: dårlig planlægning for det meste , især at sove over sig.
X. X-Rays you’ve had: den seneste af mit bækken og ryg
Y. Yummy food that you make: praler ikke af mine kogekunstner. men har da nogle enkelte retter som efterhånden er mit speciale. Til jul skal jeg igang med at bage gode råd, som er en Sønderjysk småkage, som jeg er hofleverandør i til hele min familie.
Z. Zoo animal: I sommers var vi i Odense zoo og der var det aberne som vandt første pladsen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig blog du har. Er tilfældigt støt på den og har meldt mig som fast læser.

    God søndag til dig :)

    SvarSlet
  2. Din æblekage er du i hvert fald også god til at lave :) Den glemmer jeg altså ikke foreløbig Lise ;)

    SvarSlet
  3. Jeg giver Line ret. du laver en skøn æblekage:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  4. Tusind tak for den fine pakke! Er vild med dine spænder - og stof & tapet!
    Kh Bodil

    SvarSlet
  5. Det er altså en hyggelig lille leg, der er gang i.. Det er dejligt at kunne læse lidt små ting om folk her og der. Og den der opskrift på gode råd, den må du meeeget gerne dele når vi når nærmere op mod jul..

    Hvis du har lyst, kan du læse mine svar inde på min blog? Der er også en lille give away igang..

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails