Sider

torsdag den 29. september 2011

Hvor bestiller i jeres visitkort og stickers?

Jeg har egentlig bestilt en bunke gratis visitkort hos vistaprint. Men er blevet lidt nysgerrig da der findes rigtig mange flotte visitkort. Og jeg ved også der er nogen som printer dem selv. Min lille amio-butiks drøm er at kunne sende mine ting i små klare cellofan-poser og forsegle dem en flot stickers. Så er der nogen som har nogle gode bud på enten visitkort, stickers eller små cellofan poser.



- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Jeg bruger også vistaprint, men designer selv :)

    SvarSlet
  2. Jeg har bestilt ved Moo som jeg synes laver nogle rigtig fine kort! http://www.moo.com/share/2ykmbq Jeg har selv lige bestilt deres "Minicards" som jeg synes vil være perfekte til formålet!

    SvarSlet
  3. Bruker vistaprint til både kort og stickers, men bruker laaaaang tid på hjemmesidene for å finne akkurat det som passer for meg. De har mange alternativ, man må regne med å surfe minst en time for å se mulighetene, men de er der;-) Klem

    SvarSlet
  4. Forresten så kommer de i en lille fin æske, som kan stå fremme på dit krea bord, så de ikke ligger og roder ;).. Tjek de mini cards med designet Classic Susan Mitchell.. De er SÅ fine :).

    SvarSlet
  5. Hey Lise!
    Jeg plejer at bestille visitkort hos Vistaprint, men sidst hvor jeg lavede en genbestilling kom kortene med fejl (undrer mig stadig over hvordan noget der før var fejlfrit kommer med fejl når det er en genbestilling!???), så nu har jeg besluttet mig for at lave det selv!
    Jeg laver et indlæg, måske i weekenden eller senest i næste uge, hvor jeg skriver lidt om mulighederne - for tror faktisk ikke det er så svært, og der er med garanti penge at spare!

    Ha' en lækker dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails