Sider

tirsdag den 11. oktober 2011

Endnu flere pakker.

Nu er de sidste pakker ved at være i hus med min dobbelte pakkeleg.


Denne er fra http://barbarassyslerier.blogspot.com/2011/09/pakkeleg.html
Jeg er især glad for den fine halskæde.


Denne pakke er fra Sus Kahlenberg med bloggen:
Kahlsdesign.blogspot.com
Der var både stof, flotte papirsposer, perler, lommetørklæde itui med flot broderet ugle af sus' egen kreation, maling og pyntebånd.

Tak fordi i ville være med i legen og for jeres fine pakker. Bliver simpelthen så glad når posten banker på da jeres fine pakker er for store til min brevsprække.

Tror jeg endnu har en pakke tilgode i legen. Spændende.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. SKØNNE pakker!! ...og ja halskæden er super flot :)

    SvarSlet
  2. Du mangler en pakke fra mig. Jeg har været, og er stadig lidt ophængt, men jeg har ikke glemt dig og pakkelegen, så lige pludselig er den der :-)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails