Sider

mandag den 10. oktober 2011

Seng uden tremmer

Her i eftermiddagskaffe fjernede jeg sammen med Trine tremmerne på hendes seng. Så nu er hun puttet og jeg er godt nok spændt på hvor mange gange hun står ud af sengen inden hun sover. Har lige været her første gang. Hun hyggede sig ellers med selv at kunne ligge sig op i sengen her i eftermiddagskaffe, og brugte meget tid på at arrangere dyne og bamser. Skriver lige senere hvor mange gange der skulle til inden hun faldt i søvn her til aften.


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Så skete det... Jeg er godt nok spændt på at hører hvordan det er gået ;) Sofie og hende er jo meget ens, så måske vi også skulle prøve det :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Spændende!! Håber det lykkes.. Har jo Mads fra feb 09 og vi prøvede her i sommers.. og det var han da bare slet ikke klar til.. Vi opgav efter 3 uger.. :p Håber Trine er mere sej til det end Mads.. :D

    SvarSlet
  3. Vi tog tremmerne af vores piges seng for 1½ måned siden, og det er gået fremragende. Hun faldt dog ud af sengen flere gange den første nat, så vi købte en sengehest i Ikea, som har forhindret hende i at gøre det siden.
    Held og lykke med soveriet :-)

    SvarSlet
  4. Nu vil jeg altså gerne rose lille-pigen lidt. Hun blev puttet 19.30 og kom kun ind i stuen en gang. Græd derefter 3 gange, hvilket hun ellers ikke plejer at gøre. Fik et kram en tår vand 3 gange og lagde sig ned igen. Kl 20.40 kunne jeg høre ar hun sov. Nu håber moren selvfølgelig bare at det fortsætter sådan.

    SvarSlet
  5. flot klaret, men "eftermiddagskaffe"?? Den forstår jeg ikke.. :)

    SvarSlet
  6. Ah Hadla.. Det er det dumme ved at få ny mobil. Alle har en lille forskel i deres ordbog. Og jeg har ikke 100 pct vænnet mig til iPhone endnu. Begynder du at skrive et ord kommer den selv med forslag til hvad ordet kan være. Klikker man ikke dette ord væk vælger den det automatisk. Så istedet for at der bare skulle stå i eftermiddags blev det til eftermiddagskaffe. Tihi. Det kan der jo komme meget sjov tekst udad hvis man ikke fanger den.

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails