Sider

onsdag den 2. november 2011

Gensyn og gode råd

Så er årets første gode råd blevet bagt. Uhm de smager godt. De af jer der aldrig har smagt gode råd (udtalt på Sønderjysk; goj raj) er virkelig gået glip af en god jule småkage.


Og så fik jeg et gensyn med lillemanden. Denne gang i 4D. Sygeplejersken som scannere var dog ikke helt tilfreds med billedkvaliteten, men det var super svært for hende da han lå med begge ben og arme op foran ansigtet. Tænk at være så smidig. Skal scannes igen i uge 34, da de holder øje med mig for at jeg ikke skal føde før tid igen. Sidst fødte jeg i uge 35.


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Det er nok en af de bedste julekager der findes ;0) Jeg er også vokset op med dem

    SvarSlet
  2. Tror aldrig jeg har smagt den småkage - tiltrods for at jeg boede i det jyske da jeg var barn.
    Sikke et fint billede :)

    SvarSlet
  3. Aj, jeg gad godt komme til kaffe hos dig ;o) Er de bagt på gammeldaws facon?

    SvarSlet
  4. Uhmmm bliver helt misundelig, dem bagte mine pigers farmor også altid op til jul og til deres fødselsdag. De er bare så lækre.

    SvarSlet
  5. Hej Lise
    Tak for din søde kommentar på mit indlæg om drengelapperne (babytæppet). Hvis du gerne vil have fat i lidt forskelligt Graziela, må du endelig sige til. Jeg tror sagtens, jeg vil kunne sammensætte en fin lille pakke til dig :)
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Kan helt dufte de gode råd :)
    Åh de er så lækre og er klart jule favorit småkagen!
    Dejligt at bebs har det godt og trives, nu skal den bare hygge sig derinde og vente med at komme ud i kulden :)
    knus

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails