Sider

fredag den 29. juni 2012

Savværket igang på Savværksvej

Så er der gang i den. Motorsaven og diverse andre larmende tømrer instrumenter har været igang her på matriklen de sidste par dage. Ud af en stamme på 5 m og dia på ca 60 cm er der kommet 4 stole og en bænk, som endnu mangler ryglænet. Denne finesse er dog stadig under udarbejdning. Jeg bor jo sammen med en udlært snedker/tømre. Og selvom han siger han aldrig mere kunne tænke sig at arbejde som samme, så nyder han dog stadig at lave et produkt ud af træ fra bunden.
Stole og bænk skal stå rundt om vores kommende bål sted som vi skal igang med i ferien.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare super fine. Det bliver da lige ekstra hyggeligt at sidde der rundt om bålet med sådan nogle stole!

    SvarSlet
  2. Wauuu! Jeg er forelsket!!! dem ville jeg da SÅ gerne have stående herhjemme omk et bålsted.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fede! Der måtte også gerne bo i min have.

    SvarSlet
  4. Ser godt ud, god manual. Jeg kan godt lide skabende kunst · · kan placeres i deres egne haver · ·

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails