Sider

fredag den 26. oktober 2012

1.111,-

Så gjorde jeg det. Var tidligt igår morges i Lidl og hamstre en Singer Overlocker til den nette sum af 1.111 kr. Havde jo spurgt om jeres råd og mening ang dette køb og har både fået positivt og negativt retur. Men summasummarum - jeg gjorde det og tænker så må det være en begynder overlocker. Min mand gik straks i krig med at tråde og indstille og derefter fik jeg den ind i mit 'syrum' og den spinder jo som en mis. Meget tilfreds med mit køb. Og har lige opdaget at det er akkurat samme model som de har i stof2000, men jeg har sparet 50%. FEDT. Og klær de ikke bare hinanden.

14 kommentarer:

  1. Hvor fedt Lise, jeg havde også tænkt på om jeg skulle eje den, men må nok hellere blive bedste venner med min symaskine inden jeg får en ny ven til samlingen :) God fornøjelse med den, håber du viser lidt resultater frem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har været igang. Viser jer resultaterne i weekenden

      Slet
  2. det ser godt ud- nu siger det wroom wroom så er der nyt tøj klar :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tar jo ingen tid at drøne bluser og bukser igennem

      Slet
  3. Tillykke med dit nye udstyr - håber du bliver glad for den og glæder mig til at høre hvad du synes. Jeg synes godt det kan lyde lidt kompliceret når man læser om andre i blogland der har købt en og som derefter gerne vil på kursus i at bruge den....eller var det måske en coverlocker???
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror det er indstillingerne på overlockeren som volder de største problemer. Heldigvis bor jeg sammen med en gammel maskinoperatør som styrer det der fin mekanik.

      Slet
  4. Uhhhh selvom man har en overlocker, så ku det da være man skulle slå forbi Lidl med sådan et flot tilbud:-) mon de har flere tilbage, tror det næppe, men man har jo altid lov at håbe.....

    God weekend:-)

    SvarSlet
  5. M.i.s.u.n.d.e.l.i.g...
    Lucky you, tror snart vi skal have en sydag sammen ;)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa. Sydag. Yes yes. Hvornår?

      Slet
    2. Det ved jeg ikke :)
      Weekend er jo stadig bedst for mig. De næste 2 weekender efter denne, kan jeg ikke. Men ellers ser der ud til at være luft i de næste 3 :)
      Hvordan kan det passe ind?

      Slet
  6. Jo de klær hinanden særdeles godt. Tillykke med den:-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med dit nye værktøj -er sikker på at der kommer til at komme en masse lækre sager derigennem.
    Er li kommet hjem fra kreamesse i Fredericia, hold nu fast en masse skønne maskiner der frister... -hvornår jeg mon får gang i min lille "sy drøm" :)
    God weekend

    SvarSlet
  8. Tillykke med den Lise, de klæ'r hinanden yderst godt! Glæder mig til at se det du får lavet.
    De puder du laver har de lynlås i bunden eller bagpå. Hår bestilt lynlåse på etsy, som gerne snart skulle være på trapperne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte. Jeg har lynlås bagpå mine puder.

      Slet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails