Sider

fredag den 1. marts 2013

Trine til gymnastikopvisning

Her i aften har vi været til lokalforeningens gymnastikopvisning. Trine har hele vinteren gået på mor-far-barn holdet sammen med hendes mormor. Her til aften nægtede hun så at gå på gulvet sammen mormor. Trine var sur og mormor var skuffet. Så jeg måtte gå på gulvet med Trine.
Senere skulle mit eget hold på gulvet som jeg har trænet i denne sæson. Det er et rytme hold for piger mellem 25 og op til næsten 50 år. Super hyggeligt. Og de gjorde det rigtig godt. På søndag er det så min tur igen til at stå på gulvet med det hold hvor jeg selv går til. Jo kald mig bare en gymnastik-nørd. Vil opfatte det som et kompliment.



1 kommentar:

  1. Det er så typisk, at de kære små ændre holdning lige ti sek før opv.
    Jeg nørder med. Jeg sidder troligt til hver opvisning Asta skal giv, i år er det ca 22, jeg skal indrømme at jeg kan blive mæt.
    Vi har lige planlagt vores egen lokale og venter nu på at få den afviklet.

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails