Sider

lørdag den 22. marts 2014

CPH tur/retur

 Mandag satte jeg kursen mod København. Men denne gang var anderledes på rigtig mange punkter. For det første var rejsen med fly, så for første gang skulle jeg afsted fra lille hyggelige Sønderborg lufthavn. Her er der ikke meget at tage fejl af. En skrank, en gate.

 Da vi fik luft under vingerne blev strikketøjet selvfølgelig hevet frem. Er dog siden rimlet op igen. Men det viser jeg jer senere.

 Grunden til at jeg skulle til København var, at jeg skulle mødes med en af mine patienter, som jeg er kontaktsygeplejerske for, som har et langt og kompliceret forløb foran sig. Var derfor taget med for at koordinerer det bedst muligt. Og det er bestemt ikke en hverdags ting i mit job.
 Da besøget på Rigshospitalet var overstået, kom min søde veninde og hentede mig i forhallen, og senere på dagen tog vi aftensmaden på Cafe Pixie, hvor de selv skriver at der emmer af kærlighed og hygge. Og hyggeligt var det bestemt også.
 Kristina var sød til at  følge mig til s-toget efterfølgende, så jeg kunne ramme metroen og senere flyet. Det skal lige siges at alt det her offentlig trafik på en dag, var en kæmpe udfordring for mig. Har min bil og bruger aldring offentlig transport i hverdagen.
 Her lige en tur ned gennem Terminal 1, inden turen gik til Sønderborg igen. Tak for den dag CPH....

1 kommentar:

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails