Sider

søndag den 29. marts 2015

Sydag i Æ kreaklub

Så fik vi afholdt sydag i Æ Kreaklub igen. Super dejlig dag. Havde klippet til 7 bluser. 3 til hver af børnene og en enkelt til mig selv. Samtlige faldt i god jord. Det er altså hygge på højt plan i min verden når andre nørder lige så meget som mig foran en symaskine som mig. Dejligt at man kan dele sin hobby med andre søde piger. 

Ræv og vaskebjørn-stoffet er fra Stof&stil. Stoffet med Traktortræk er købt hos StofKarsten af søde Rosita. Det grønne stof med gravkøer er vundet i en giveaway på IG som jeg nu endelig fik sat saksen i. Frost-prinsesse-stoffet og det quiltede stof til min bluse er fra stofdepotet.dk. Øvrige er fra div. resteborde rundt omkring. Elsker resteborde.

1 kommentar:

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails