Sider

lørdag den 18. juli 2015

Cardigan strikket færdig

Så er jeg blevet færdig med min cardigan, som jeg startede på omkring nytår og som har fået lov til at ligge i lange perioder. Men den blev hevet frem til ferie og har endelig fået den gjort færdig idag, da jeg har haft hele eftermiddagen for mig selv uden børn, hvor monteringsarbejdet blev gjort færdigt. Den er super nem at strikke, måske for nem. Retstrik ud i en køre og ingen detaljer på nær lommer. Det er bare lige ud af lande vejen. Næste projekt er en lækker Cape jeg har handlet garn til. Må hellere komme igang, hvis den skal nå at være færdig til vinter...

Opskrift: Stof og Stil - Cardigan (easy). Pinde: str. 6. Garn: Mohair (70% mohair, 30% acryl) Farve: Mørk Petrol  Forbrug: 550 g svarende til 11 ngl. Str: Strikket str L/XL.

4 kommentarer:

  1. Lækker cardigan, den bliver også god til efteråret som overgang jakke 😊😊

    SvarSlet
  2. Lækker cardigan, den bliver også god til efteråret som overgang jakke 😊😊

    SvarSlet
  3. Den er super flot, og et godt supplement til shorts i den danske 'sommer'. Hvordan er pasformen ift. høstjakken? Vil du anbefale en foran den anden?

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails