Sider

onsdag den 12. oktober 2016

Sponsorgaver og goodiebags til #kreatræfsyd3

Idag har jeg reelt min første fridag efter vores hyggelige Kreatræf vi afholdte d 1. Oktober. Så i dag har jeg i ro og mag fået pakket alle mine værtindegaver op og nærstuderet hver enkelt. Tak alle mand.

Men der var skam også en hel del sponsorer der var så søde at give nogle bidrag til dagen, så alle vores søde deltagere også kunne blive beriget med gaver.



SPONSORATER TIL GOODIEBAGS:
Vores goodiebag havde vi mange som bidrog til:

Hobbygarn - med rabatkode

Frisenvang - Garnprøver i alpaca

Emooto - med et nøgle bomuldsgarn

Osteboden - med lakrids

KnitRexen - med rabatkode

Fabricroad - med stofprøver

Ynglingsthe - med infofolder



SPONSORGAVER:
STRIKKEKIT FRA GAVSTRIKKEN


STRIKKEKIT FRA FRISENVANG


THE FRA YNGLINGSTHE


GARN OG HÆKLENÅLE FRA EMOOTO


5 STK GÆSTEKORT FRA KREATIVE DAGE


3 STK GAVEKORT FRA HANNES PATCHWORK


STOFPAKKE FRA FABRICROAD


2 SÆT HÆKLENÅLE FRA FILATO


STOFPAKKE FRA STOF2000


3 SÆT ØRESTIKKER FRA @SHOPBYCS


GARN-PAKKE FRA GARNPUSHER


KERAMIK FRA @GALLERIPETZ


STOFPAKKE FRA PIRAF.DK


TEGNINGER FRA @DRAW'N'DOODLES


2 kommentarer:

  1. Som førstegangs deltager var jeg meget tilfreds. Både over arrangementet, deltagerne, goodiebag og sponsorgaver. Jeg var heldig og vinde et sæt hæklenåle fra Filato (nogen der ved hvad mærke det er). Kan jeg kommer jeg helt sikkert igen.
    Tusinde tak for en rigtig god og hyggelig dag ^^

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails