Sider

onsdag den 15. august 2012

Countdown - 10 kg here we come.

Så var det i mandags klokken slog uge 33 og dermed goddag til nye vaner og rutiner. I mandags troppede jeg op hos weight watchers og blev sat ind i deres point system. Det sjoveste af det hele var at jeg mandag formiddag sad i mødregruppe og fortalte om mine planer, hvor en af piger begyndte at skraldgrine. Vi havde åbenbart uafhængigt af hinanden lagt samme plan. Så nu har jeg en makker og sparringspartner at følges med. Det er rart. Jeg må spise for 30 point daglig og skulle herved tabe mig et kilo pr uge. Så vi snakkes ved om 10 uger og ser om jeg er kommet i mål. Dog skal kroppen vænne sig til et nyt spisemønster, hvilket jeg kunne mærke igår, hvor jeg havde hovedpine og svimmel og konstant sulten. Idag går det allerede meget bedre.

4 kommentarer:

  1. Jeg er også med Lise, må dog kun få 26 point :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt Libbie. Hvor bliver du vejet henne? Holdet lukker nemlig i åbenrå fra uge 41

      Slet
  2. Jeg tæller også pro points og det virker bare. God fornøjelse...

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det kan være vi skal oprette en lille blogland-gruppe for alle os som tæller Pro-points.

      Slet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails