Sider

torsdag den 30. august 2012

Update, opsummering, opdatering...

Jeg synes efterhånden jeg skylder jer fastelæsere en masse updates på alle de oplæg jeg har haft igennem de sidste 2 mdr, hvor jeg har spurgt jer til råds og i har svaret mig med alle jeres gode ideer og erfaringer. Jeg tager den lige baglæns:

21.juli
Når gode råd er dyre...
- om mit ammestop og mit kæmpe dilemma da Gustav nægtede flasken.
Update: efter ihærdige forsøg lykkedes det endelig. Den første nat hvor han sov igennem på en flaske havde jeg allieret mig med alle jeres gode råd til natten. Den mest opfindsomme som jeg aldrig har tænkt på, til trods for at jeg arbejder på en børneafd, var at sove med sutten til sutteflasken i sin ammebh og dermed måske få barnet til at acceptere flasken.

26.juli
Når ens engle får hugtænder og klør.
Havde Trine hjemme fra dagpleje i 14 dage stort set alene. Det tog fuldstændig og aldeles pippet fra mig.
Update: konklusionen blev at jeg ALDRIG IGEN planlægger at være selv i 2 uger med børnene. Så må der arrangeres ferie v div bedsteforældre eller andet. Det tog mig lang tid at komme mig over de uger. CHOK DET VAR HÅRDT. Heldigvis har jeg hørt flere sige det samme efter at ha haft sommerferie med deres småbørn.

15. August
Countdown - 10 kg here we come
Startede for to uger siden på Weight Watchers hvor man tæller point. Jeg må fx spise for 30 dgl
Update: første uge tabte jeg mig 700 g og i sidste havde jeg desværre kun tabt 100 g, men havde også syndet til en gadefest om lørdagen. I denne uge giver jeg den max gas. Havde endda madpakke med i IKEA igår. Så er man da ambitiøs. I morges sagde morgenvægten -2,1 kg.

16. August
Ulykkelig børnehavebarn
Trine har været frygtelig ked af at starte i naturbørnehaven. Men på den 10. dag vendte det.
Update: siden har der bare intet været, heller ikke når hun bliver afleveret. Dejligt for alle parter.

22. August
Hilfe - punkteret fatboy
Efter At ha googlet og læst om en del reperationer besluttede jeg mig for at sy hullet sammen.
Update: havde noget kraftigt Hvidt snor som jeg syede med nål og tråd og bagefter fandt jeg noget sort skocreme og duppede syningen med, så jeg fik camoufleret det lidt.

I skrivende stund har vi gang fysisk i mange projekter som jeg glæder mig til at vise jer. Og så har jeg tusind projekter oppe i mit hovedet også. JEG KEDER MIG BESTEMT IKKE!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails