Sider

tirsdag den 13. august 2013

Barnevognspude - nu afsløret hemmelighed...

Jeg fik en henvendelse fra en kunde som gerne ville bestille en barnevognspude til sin veninde, som ofte havde vist hende min blog. Veninden havde også en forestilling om hvordan puden skulle se ud, men min kunde havde dog lidt andre planer. Udgangspunktet var en puttekasse fra Zebra. Jeg kom med ideer udfra farver og tryk og det blev med det samme godtaget. I søndags blev den så givet i dåbsgave og kunden var så sød at give en tilbagemelding på vores lille hemmelighed. Stort begejstring - den sad lige i skabet. Er altid glad for alle de søde tilbagemeldinger når mine kunder modtager deres bestillinger eller de falder i god jord hos dem som de forærer dem til. Men nu må jeg også hellere snart komme til IKEA igen lageret er tom til barnevognspude-fyld.



8 kommentarer:

  1. Hvor meget fld kommer du egentligt i puderne (sådan cirka)

    SvarSlet
  2. Den er super lækker, er helt vild med farven :)

    SvarSlet
  3. Meget fin :-) Det er så skønt at få tilbagemeldinger så man ved at ens arbejde falder i god jord. Hvad fylder du i puderne? mvh marie

    SvarSlet
  4. Jeg blev bare så glad da jeg modtog posten med barnevognspuden. Den sad bare lige i skabet og mere til. Og modtageren synes meget glad og overrasket over at have fået lige præcis sådan én og helt speciel-designet til hende.
    TUSIND TAK, LISE - det var så fedt du ville tage "Projekt Retro-Barnevognspuden".

    SvarSlet
  5. Jeg blev bare så glad da jeg modtog posten med barnevognspuden. Den sad bare lige i skabet og mere til. Og modtageren synes meget glad og overrasket over at have fået lige præcis sådan én og helt speciel-designet til hende.
    TUSIND TAK, LISE - det var så fedt du ville tage "Projekt Retro-Barnevognspuden".

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor er den lækker - jeg kan godt forstå at modtageren blev glad. Fin detalje med træet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  7. Hej. Jeg har printet mønstret ud til at lave denne skønne barnevogns pude, til mit barnebarn :). Skal bare lige spørge, om der skal tillægges sømrum? Hilsen Anita

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails