Sider

mandag den 16. december 2013

LEO & ROSA

 Så er symaskinen nok pakket væk for sidste gang inden jul. Faktisk er det hele syet i sidste uge, men først vist frem nu da, huset har været præget af syge børn, hvilket stadig står på. Må nok hellere komme til lægen med Trine imorgen. Håber ikke at der er nogen som skal ligge syg juleaften. Det ville da være for ærgerligt. Men denne gang er kollektionen stået på LEO & ROSA. Synes alle dele er blevet gode. og faktisk ligger der stadig et par Chris-bukser klippet til Trine i den rosa-velour, som endnu ikke er røget igennem maskinen. Må komme i det nye år. Alt stoffet er fra Stof&Stil.
Har lavet en vendbar elefanthue til min dagplejemors barnebarn. Den ene side er i rosa jersey med en grå filt stjerne og den anden side er i leo.

Her Robin-bluse (stof2000) i leo med rosa rib og dtribede ærmer.
 Her en kjole bluse (Burda 11/13) med flæser ved ærmekuppel, og med indvendigelommer og rosa rib som matcher den rosa velour. Tænker at det skal være Trines jule kjole, hvis hun altså gider at have den på. Tak for inspiration Lena (Mors Tankeblog)
 Det sidste i denne omgang blev disse leggings (symagasinet nr?) som både kan sættes sammen med kjoleblusen eller med den anden bluse, sammen med et par denim-shorts eller nederdel. Håber det er noget Trine gider at gå i. Det går jo ikke altid som moderen ønsker, når jeg planlægger mine 'designs'.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det mange lækre ting, du har fået kreeret :-) Jeg skal vist lige forbi stof og stil og kigge engang :-)
    Hvad er det med december og sygdom. Det er så ulejligt! Rigtig god bedring med Trine.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. hvor er det bare flot... den kjole fra burda er jeg helt misundelige på, (Også det andet) for det er da bare så flotte ting. Jeg har ikk selv fået købt det leo stof endnu mon jeg fortryder det

    SvarSlet
  3. Dejlige ting du har lavet.
    God jul :-)

    SvarSlet
  4. Lækre sager du har fået lavet :) Rosa og leo holder altså 110 %, det vil jeg godt skrive under på ;)

    Glædelig jul, søde.

    Kram

    SvarSlet
  5. Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år
    :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hej Lise...
    Har du et mønster på den super flotte vendbare elefant hue? Kunne godt tænke mig at lave et par stykker til min lækre gudsøn :-)😍

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails