Sider

torsdag den 1. oktober 2015

Kids Month - Præsentation...

Så er vi igang med #Kidsmonth2015.
Her kommer lige en præsentation af min blog mhp #Kidsmonth

Jeg er mor til Gustav på 3 år og Trine på 6 år.
Jeg er deltidsansat sygeplejerske, så der er lidt fritid ind imellem som går med 
børn, hus og kreative projekter. 

Jeg har de sidste 3 år syet barnevognspuder som min blog tydeligvis bærer præg af...
Jeg syr rigtig meget. Jeg har en almindelig symaskine og overlocker. Senest har jeg investeret i en Janome Cover Pro. Maskinparken er komplet og jeg er slet ikke til at standse igen.

Desuden er jeg glad for at hækle og strikke og har også gerne et projekt af hvert igang hele tiden. 

Jeg må erkende at jeg er blevet afhængig ag Instagram og alle de gode ideer man kan suge til sig af alle de profiler man følger. Blogland er tilgengæld, blevet lidt mere stille, men bloggen har helt klart også sine fordele, og kan ikke slippe den helt.

Håber du vil følge med i denne måned…
@savvaerksvej

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til være med og se hvad du får kreeret :-)

    SvarSlet
  2. Jeg følger med! Og jeg glæder mig til kids month.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Spændende hvad du får lavet. Jeg glæder mig selv meget til, at være med :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  4. Tak fordi du ikke slipper bloggen. Er ikke selv på Insta da jeg kan lide langsommeligheden i Blogville.
    Dejligt med din fine præsentation - og skønt med din KM-udfordring :o)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails