Sider

søndag den 11. oktober 2015

Tema 2 - Accessories - uge 42 #kidsmonth2015

Så er vi kommet til andet tema i #kidsmonth2015.
Jeg glæder mig til at se hvad du har at byde på i denne uge.
Deltager du på instagram skal du bruge

#kidsmonth2015accessories


DELTAGERNE:

Linette
IG: @dethyggeligt
Helena
IG @helenasolskin
Julie
Liv
Min skæve vinduesplads
Boldreels kreative hjørne
Dina
IG: @krea-mutti
Stine
IG: @by.betty
 Sofie

www.Hyggefabrikken.dk
IG: @sofiedanoe

Ivanka
IG: @s_ivanka

Elena
http://cupcakebyme.blogspot.dk
@cupcakebyme

Anne
fruflittig.blogspot.dk

Charlotte
sostrenekjeldgaard.blogspot.dk

Anja
zoomsnoren.blogspot.dk
@anjahjorth80

@hannemusen

Ascanius
ascanius-skrubbemorssysler.blogspot.dk
@bimse79

Laila
hyggemor.blogspot.com
@hyggemors

MicaMaria
micamaria73.blogspot.com
@Mica.Maria

Den lille havtaske
denlillehavtaske.blogspot.dk

Jean
www.jeansjeans.dk
@jeansjeans

4 kommentarer:

  1. Jeg er spændt på at se alle de accessories der kommer i Blogville i den kommende uge.
    Selv nåede jeg lige at være med på 'børneværelset' lørdag. Skal nok nå denne også :o)

    SvarSlet
  2. Har ikke kunnet gennemskue, hvor jeg melder med på de enkelte emner. Jeg har meldt mig generelt til, men vil også meget gerne med under de enkelte uger.
    For enden af regnbuen
    Www.enkrukkeafguld.blogspot.dk
    IG @for_enden_af_regnbuen

    SvarSlet
  3. Glæder mig meget til den uge:)

    SvarSlet
  4. Jeg må næsten have tilmeldt mig forkert, da jeg skrev at jeg var med til alle temaer bortset fra strik, for jeg er hverken nævnt her eller på det forrige indlæg (hvilket selvfølgelig ikke gør noget, men jeg ER altså med:-)).
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails