Sider

tirsdag den 26. oktober 2010

10 dage fri = KREA

Trine igang med hjemmelavet legetøj. flaske m vand og perler.
Svampe til ranker
Flagranke færdig
2 stk flagranker, mangler kun skråbånd...

Jeg har simpelthen 10 dage fri fra arbejde - ikke ferie, nej bare fri... Lækkert... Men det er også ensbetydende med at der skal laves KREA i mit lille hjem. Nogle gange er det svært når man er inde i en fuld arbejds uge, hvor dage flyver afsted, men når kun er finde frem inden man skal pakke sammen igen. Så i disse dage vil jeg lade det flyde og gå fra og til. Målet er at få lavet en pakke kalender til en jeg holder af, som skal indeholde 24 små hjemmegjorde pakker.. Så jeg har været rundt omkring i blog-verden og finde nogle rigtig gode ideer hist og pist.. Så i dag er jeg gået igang... Her er lidt af dagens bedrifter - dog er alt jeg viser indtil d. 1.dec ikke mindet på pakkekalender...

1 kommentar:

  1. Her bruger vi også flasken med perlerne...dog uden vand, så larmer den pænt meget mere...

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails