Sider

torsdag den 14. oktober 2010

Før og efter...


Så blev mit kære slagbænk endelig færdig sprøjtemalet... Den skulle ha ialt 5 gange maling. 2 gange grunder og 3 gange færdig maling... Godt vi har en malersprøjte, det er nu noget hurtigere og nemmere. Og da der har været lange pauser imellem maler-gangene er den først færdig nu og kommet ind at stå. Jeg synes den er blevet super flot, men kan godt ske at jeg synes den sorte hynde nu virker lidt for hård i farven til den nostalgiske hvide look... Den må ønske sig et nyt betræk til jul.
MEN.... til min kære bænk hører der jo en tallerken række i samme lændge som den, kun med en enkel række. Jeg vil prøve at tage billeder. Min tvivl går på om jeg skal hænge den op eller om det det bliver for mokket sammen. Vi bor rimeligt sort/hvid og min kæreste vil gerne holde det lidt i den minimalistiske stil, dog slipper han ikke helt for mine gamle loppeting, men med måde....

KOM ENDELIG MED DIN KOMMENTAR...

4 kommentarer:

  1. Nøøøøøøøj hvor er den bare blevet flot. Jeg tror også den vil være flot med et andet betræk. Og måske man kunne sy flere, så man kan skifte efter årstid og humør :) Og tror det kunne være fedt med tallerkenrækken, men det er selvfølgelig svært rigtigt at vide uden at se rummet som helhed.

    SvarSlet
  2. Sikke en skønhed!! :)
    Hvad skal du have på tallerkenrækken? Kogebøger? Tror umiddelbart det vil se godt ud, og hvis du vælger at sætte noget farvestrålende på, synes jeg sagtens, du kan bevare den sorte hynde.

    SvarSlet
  3. Uhhhhh lige mig med sådan et smukt møbel og tallerkenrækken bliver da et hit sammen med. Håber der kommer flere billeder af det endelige projekt :o)

    SvarSlet
  4. Hold op Lise, hvor er den blevet flot!!!

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails