Sider

onsdag den 20. oktober 2010

Må jeg præsentere - MUMI!!!


Så blev Mumi endelig færdig og fik både øjne, øjenbryn og en lille blomst i hånden. Den er simpelthen blevet så lækker... Er meget tilfreds med resultatet...
Næste projekt jeg godt kunne tænke mig at gå igang med er at hækle en Barbapapa,,, MEN jeg kan kun hækle hvis jeg har en opskrift - Så her er en lille udfordring -
Nogen der kan opfinde en opskrift
til en hæklet Barbapapa???
ANY ONE..
Det kunne da blive det nye hit på bloggen.

11 kommentarer:

  1. Hækleopskrift på Barpapapa har jeg ikke umiddelbart...men den kunne godt gå hen og blive et hit, tror jeg

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet fin. Rigtig sød og stor... Deler du opskriften?

    SvarSlet
  3. skriv en mail så sender jeg den.

    SvarSlet
  4. Hej,
    Hvor er den bare skøn. Jeg er helt vild med at hækle i øjeblikket, så må jeg også få opskriften ?
    Min mail er: jeanette@nypost.dk

    SvarSlet
  5. tja, ved ikke lige hvad der skete, men da jeg trykkede send på mailen Jeanette valgte min computer lige at slette det hele. Men spørg ellers Krudtuglens Mor om hun vil sende den til dig... Det er hende jeg har opskriften fra.

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare fin :) når der er ro på her igen ovenpå projekter og flytning, sender jeg en lille ting som tak for for billede og deltagelse :)

    SvarSlet
  7. jeg synes, at jeg selv har ledt og led efter en opskrift på barbapapa og faktisk også på en smølf. Det er ikke lykkedes for mig - så jeg følger spændt med på, om du er heldig :-)

    SvarSlet
  8. Hej Lise,

    Jeg har fundet en svensk blogger, der har lagt opskrifter af barbapapa'er ud, så den får du lige her:
    http://piashobby.blogspot.com/search/label/Amigurumi
    Tror du, du kunne sende mumi-opskiften til mig igen ?

    SvarSlet
  9. Tjekker det med det samme. Desværre jeanette har jeg ved en fejl kommet til at slette opskriften på min mail på mumien. Men skriv en mail til krudtuglens mor, så tror hun vil være behjælpelig..

    SvarSlet
  10. Hej Lise,

    det vil jeg gøre.
    Tak ;-)

    SvarSlet
  11. Så fin - må straks lære at hækle så jeg kan gå igang også :-)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails