Sider

mandag den 18. oktober 2010

Blind Mumi...

Nu blev min mumi færdig - NÆSTEN.. Skal lige har lavet nogle øjne, så jeg er igang med at lure lidt på alle de andre mumier der er blevet lavet, så jeg kan se hvilken type øjne jeg bedst kan li. Men jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet... Jeg har hæklet på pind 4 og min mumi er ca 65 cm høj...
Lige lidt fif. Garnet jeg har brugt er købt i Super Brugsen, hvor man kan få 2 store 200g nøgler akrylgarn for 50 kr til pind 3½-4. Fyldet i min mumi er fra en ikea-pude, den billige GRANAT pude til 19 eller 29 kr... Så alt ialt en mumi for matriale på ca 4o kr.

PRØV AT TÆNK... Jeg var inde på min status-side her tilmorgen for at se hvor mange besøg jeg egentlig havde haft efter at ha været perleblogger hos Karen Klarbæk igår = 690 visninger og 18 nye faste læsere.. Jeg er bare så glad, sikke en trafik der har været på min side. Dejligt nu at kunne skrive indlæg og vide at man kommunikerer med flere...

4 kommentarer:

  1. jeg er så en af de nye læser ;o)
    hold fast hvor er det en fin mumi, glæder mig til at se den når den har fået øjne og assecerios på.

    SvarSlet
  2. Jeg melder mig også under fanerne som en af de nye faste læsere...dejlig blog du har! Og hvor er jeg bare misundelig på den flotte Mummi - bare jeg dog kunne strikke!! :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. hejsa

    kom lige forbi via karen´s blog - super god idé med perle blogger :) - jeg melder mig straks til denne dejlige blog :D
    kh

    SvarSlet
  4. glemte helt at kommentere den lækre mumi :D
    har også opskriften liggende.... super god idé med pudefyld bruger jeg også selv- men tror nu hvis jeg skal i gang at det bliver bomuldsgarn ...
    kh

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails