Sider

tirsdag den 12. oktober 2010

HOST!!!!!!


Ej hvor er det bare træls. Har ligget syg hele sidste uge med forkølelse og har også kastet op. Min pige Trine er også total snottet og hoster også voldsomt... Da der er ingen af os der har feber orker jeg ikke at gå til lægen, for at blive sendt hjem igen med beskeden om at det er VIRUS og alle har det lige nu... Synes bare at det er træls at stå op om morgenen og nærmest hoste lungerne op de første 2 timer. I kan godt høre at jeg er træt af det ikke... Nu er jeg taget på arbejde igen i den her uge, men man kan sagtens mærke at energien ikke er i top og stemmebåndet er udtalt præget af 10 dages hoste... Gå væk virus...
Er du også en af dem som hoster og sprutter i denne tid?

1 kommentar:

  1. Øv da. Vores dagpleje er også syg, så idag har jeg Sofie hjemme. God bedring :o)
    Knus

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails